Bij het aanbrengen van nagellak maken we allemaal wel eens een lakfoutje, Komt de lak te dicht op de nagelwal of loopt er een streepje lak net iets teveel uit.....in dat geval gebruik je een correctiepen. Deze pen is een "viltje" gedrenkt in correctievloeistof. Het viltje neemt het teveel aan nagellak op van nagel en huid. Je kan de nagellak-corretcie pen over de hele breedte gebruiken of je zet alléén het puntje op de correctiezône, het is niet moeilijk maar je moet het wel even vóóraf uitproberen. Het "viltje"zal uitdrogen of vuil worden , gelukkig zijn er losse refills voor deze nagellak-correctiepen verkrijgbaar.